Toimitusehdot

TILAAMINEN:

Verkkokaupan ostoksia voit tehdä 24 tuntia vuorokaudessa. Voit halutessasi rekisteröityä asiakkaaksi, joka helpottaa asiointiasi seuraavalla kerralla tehdessäsi tilausta verkkokaupasta. Rekisteröityminen ei ole pakollista ja tilaaminen onnistuu myös ilman sitä.

Tilaukset pyritään lähettämään niin pian kuin mahdollista. Pääsääntöisesti tilaukset toimitetaan noin 2-4 arkipäivän sisällä tilauksen saapumisesta. Infotaulu pääsivulla kertoo muuttuneista toimitusaikatauluista. Tilausvaatteilla on  toimitusaika noin 1 viikko riippuen ompelujonosta. Ruuhka aikaan toimitus saattaa kestää muutamia päivä pidempään mutta yritämme toimia aina mahdollisimman nopeasti.

Tilaajan tulee olla yli 18 vuotta täyttänyt henkilö.

Kutituksen ompelimo maaseudun rauhassa Jokioisten Kiipulla, palvelee myös asiakkaita tarvittaessa. Jos haluat asioida ostosten ja tilausompeluun liittyvien asioiden merkeissä, varaathan ajan ennen saapumistasi. Näin varmistat ettei ompelimossa ole meneillään sovitusta ja saat asioitua rauhassa. Pääsääntöisesti aukioloajat ovat arkisin ma-pe klo 8.00-15.30. Maksuvaihtoehdot puodilla ovat pankkikortti ja käteinen.

Oikeus tuotteiden ja postitusmaksujen hinnan muutoksiin ilman ennakko ilmoitusta pidätetään.

LAHJOJEN PAKETOINTI PALVELU:

Halutessasi saat tuotteet valmiiksi paketoituina. Ilmoita siitä lisätietoja kohdassa. Emme veloita verkkokaupasta ostettujen tuotteiden paketoinnista erikseen.

MAKSUTAVAT:

Checkout maksupainikkeet

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa.

Keskeytetyn maksutapahtuman kassalla katsomme peruutetuksi. Jos haluat saada tuotteesi, sinun tulee tehdä uusi tilaus verkkokaupasta.

Collector Lasku ja Osamaksu

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collector Bank AB:n kanssa.

Kun asiakas valitsee maksutavaksi lasku- ja osamaksuvaihtoehdon, hän saa automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden viimeiseen päivään asti. Asiakas voi maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin eriin solmimalla Collector Bankin kanssa tililuottoa koskevan sopimuksen. Laskut erääntyvät joka kuukauden viimeinen päivä, joten asiakkaalla voi olla jopa 60 päivää aikaa maksaa laskunsa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu. Lasku Collectorilta tulee postitse suoraan kotiin.

Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita 5000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 36 kk. Nimellinen vuosikorko on 26,4 %.

Laskun saadessaan asiakas voi valita osamaksun maksamalla kuukauden vähimmäissumman, joka ilmenee hänen laskustaan. Laskulla tai osamaksulla maksavan asiakkaan tulee olla vähintään 20-vuotias ja teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä korkoa 2,2 % kuukaudessa viivästyneeltä ajalta.

Tilauksesi mukana saat lähetyslistan/kuitin tilaamistasi tuotteista, eli lasku tulee erikseen suoraan Collectorilta.

Katso lisää Collectorin sivuilta täältä

Tilisiirto, maksat suoraan kauppiaan tilille

Maksa tilauksesi summa sähköpostiisi tulevilla ohjeilla. Maksu ohjeet tulevat sähköpostiisi hyväksyttyäsi tilauksen. Jos valitset maksutavaksi tämän vaihtoehdon, tilauksesi huomioidaan saapuneeksi siitä päivästä kun maksu on kirjautumisesta tilille. Huomioithan viiveen eri pankkiryhmien välisessä maksuliikenteessä. HUOM! Jos et ole saanut sähköpostia maksu ohjeista, muista tarkistaa ettei sähköpostisi ole liian täynnä tai viesti mennyt roskapostikansioon. Joskus sähköpostit saattavat siirtää viestin suoraan roskakoriin. Kauppa raukeaa jos tilauksen vastaanottamisesta 7 arkipäivän päivän sisällä emme ole saaneet maksua. Lähetämme kuitenkin ennen kaupan raukeamista siitä muistutusviestin. Tällöin ei tilauksesi jää vahingossa roikkumaan ja ihanant tuotteet saamatta.

LÄHETYSTEN TOIMITUS- JA KÄSITTELYKULUT:

Toimituskulut muuttuneet 16.8.2017.

Päivittyvät automaattisesti koon ja painon mukaan kassalle siirryttäessä.

        Kirjeet suoraan kotiin 2,90€

Postipaketit ja painavammat kirjeet 5,90€

Nouto suoraan puodilta, Maksuton

TOIMITUS:

Saat ilmoituksen sähköpostiisi kun tilauksesi on valmis ja toimitettu postin kuljetettavaksi. Voit seurata tilauksesi etenemistä myös Kutituksen sivuilta kohdassa Tilauksesi seuranta.

Tilaukset toimitetaan kirjeinä tai postipaketteina.

Kirjeet toimitetaan suoraan kirjelaatikkoon vastaanottajalle.

Postipakettina toimitettaessa saat seurantatunnuksen jolla voit seurata pakettisi kulkua postin sivuilta. Paketit toimitetaan lähimpään postitoimipisteeseesi.

Jos asut lähistöllä (Jokioinen, Humppila, Forssa, Ypäjä, Tammela..) voit valita toimitukseksi noudon. Kun pakettisi on valmis, sinulle ilmoitetaan milloin voit tulla noutamaan sen.

Verkkokaupan tuotetietoja pyritään pitämään ajan tasalla, mutta mikäli jokin tilaamasi tuote on kaikesta huolimatta päässyt loppumaan, ilmoitetaan siitä sinulle puhelimitse tai sähköpostilla.

Huolellisesta pakkaamisesta huolimatta saattavat paketit kuitenkin joskus postikuljetuksen yhteydessä vaurioitua. Tarkista siis lähetyksen kunto jo postissa virkailijan kanssa. Mikäli lähetys ja tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, tee heti postikonttorissa asiasta vahinkoilmoitus ja ota sen jälkeen yhteyttä Kutitukseen.

Tällä hetkellä toimitamme tilauksia vain suomeen.

Kutitus pyrkii omalta osaltaan säästämään myös luontoa joten osa postipaketeista joita lähetämme ovat kierrätys pahvilaatikoita eivätkä aina niin kovin kauniita. Sisältö kuitenkin korvatkoon ruman ulkomuodon.

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS:

Huomioithan muutokset 1.6.2014 voimaan tulleen uuden kuluttajasuojanlain mukaan.

Tuotteilla on lakisääteinen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus paketin vastaanottamisesta. Tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön sekä alkuperäisessä pakkauksessaan. Pakalta ostetuilla kankailla eikä palakankailla ole palautusoikeutta.

Jos haluat palauttaa tilaamasi tuotteen, tee AINA ennen tuotteen lähettämistä kirjallinen ilmoitus sähköpostitse sini(at)kutituspuoti.fi . Ilmoituksessa tulee lukea seuraavat tiedot; Tilaaja ja tilauksen numero, syy palautukseen, osoite, puhelinnumero sekä pankkitilin numero.

Collectorilla tehdyistä tilausten palautuksista perimme asiakkaalta käsittelymaksun 5€

Asiakas sitoutuu korvaamaan lähetyksestä aiheutuneet postikulut. Kirjeenä 2,90€ ja pakettina 5,90€.  Palautuksen asiakas maksaa itse. Muistathan pyytää kuitin palautuksesta.

Jos haluat vaihtaa tuotteet esimerkiksi toiseen väriin, veloitetaan palautus ja uuden lähetyksen postikulut. Painon ja koon mukaiset toimituskulut palautus/uusi lähetys kirje 5,80€ ja paketti 11,90€.

Palautusten pakkaus- ja postitusmateriaaleja ei korvata, joten hyödynnäthän lähetyksen pakkausmateriaaleja.

Pelkkä tuotteen lähettäminen takaisin tai sen noutamatta jättäminen postista ei takaa että tilauksen peruutus hyväksytään ja että palautamme koko tilauksen summan. Veloitamme ilmoittamatta jääneestä asiakaspalautuksesta 5€.

Vaihtotilauksesta veloitetaan painon ja koon mukaiset toimituskulut.

Jos tuotteessa on valmistuksen aikana tapahtunut selvä virhe, korjaamme tuotteen. Käytössä aiheutuneita vahinkoja emme korvaa.

Mikäli tarvitset apua sopivien tuotteiden valinnassa, ota yhteyttä. Näin vältymme turhilta palautuksilta ja vaihdoilta.

ASIAKASREKISTERI:

Kutitus puodin asiakasrekisteriä käytetään verkkokaupassa tehtyjen tilausten seurantaan ja ajantasalla pitämiseen. Rekisteri sisältää asiakkaan nimen, osoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen.
Asiakastietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.